Forums Home

Lived Experience Forum

Acceptance, connection, support. Share the journey.

Safe, anonymous discussion for people living with mental illness, moderated 24/7 by mental health professionals.

Read the community guidelines
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Looking after ourselves

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Hmm gotta love the roller coaster huh @Sans911
Need to talk about anything...?

Yay im glad you got the episodes today- did you only buy single episodes?

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Each DVD is a season. So I think there's about 3 DVDs in each

 

@outlander

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Hi @Sans911@outlander@Faith-and-Hope@Shaz51@Snowie

 

I have to ask what BBT is @Sans911. I’ve not been able to work it out 🤔

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

The big bang theory @Teej and hello

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Ah good lots of dvds to watch @Sans911

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Thanks and OMG. @outlander  Face palm 🤦‍♀️ I should have worked that out. I keep getting snippets of the shows on Facebook as it’s recognised I’ll watch them.

how has your day been?

 

enjoy @Sans911. It’s good light hearted comedy. 

Highlighted

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Lol @Teej well you dont know until you ask. Its just quicker than saying the full title. Its a good comedy. Seen all the episodes so many times starting to know the words off by heart.

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Hi @Teej

How are you doing tonight?

 

@outlander

Same for you lil Sis, how are you?

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

@Teej

No need to answer that last question

Re: The Challenges of Mental Health Wellbeing

Thanks @Sans911. I’m taking some meds to sleep now. I think I need to switch off. I hope you and @outlander have an ok night. Chat soon. 💜🤗

For urgent assistance, call: